این سپاهان دوست داشتنی است
 
وبلاگ هواداران سپاهان
بهترین وبلاگ هواداری سپاهان
 
 



این سپاهان دوست داشتنی است
موضوع : خبر های باشگاه سپاهان


دیدگاه/این سپاهان دوست داشتنی

سعید واعظ از ورزشی نویسان اصفهان در یادداشتی با عنوان این سپاهان دوست داشتنی برخی اقدامات مدیران و دست اندرکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را ستوده است.



بخشی از  این یادداشت را با هم میخوانیم:

   گاهی در لابه لای خبرها ، نوشته هایی است که لایه های مغفول مانده ذهن و اندیشه را به بازی می گیرد و نقطه آغازی می شود برای دقیق تر دیدن وبیشتر اندیشیدن و مسئله و موضوعی را از زوایای دیگر کاویدن ، چنین نوشته هایی ارزش دوباره خواندن و چند باره خوانی را دارد .

بحث این مقال ، در مورد وضعیت این روزهای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان است . سپاهانی که در آستانه " هت تریک " مقام قهرمانی لیگ یازدهم قرار دارد . سپاهانی که این روزها علیرغم داشتن تمامی ایزوها ، و امکانات سخت افزاری ونرم افزاری در تمامی سطوح باشگاه داری به زعم کارشناسان و خبرگان اهالی فوتبال، دوست داشتنی تر از گذشته لقب گرفته است . اما ، چرا سپاهان دوست داشتنی تر از گذشته شده است؟

درایت مدیران ورزشی سپاهان

درست از موقعی که لوکا بوناچیچ با پسران طلایی پوش سر ناسازگاری را کوک کرد ، درایت و مدیریت بی چون چرای علیرضا رحیمی زردپوشان را به نوعی دلباخته زلاتکو کرانچار کرد و این نقطه عطفی شد تا مرد با وقار و متین کروات تبار سپاهان ، با طرز گفتار وشیوای خود بتواند فی البداهه و در کمترین زمان دل پسران زردپوش را در نگاه اول برباید .

دانش به روز با ارائه انتقال متعارفانه ، زلاتکو به شاگردانش ، موقعیت آنان را در لیگ های قهرمانان آسیا و برتر در صدر جدول تثبیت کرد . بیلان وعملکرد کرانچار تا هفته 29 لیگ از 17 مسابقه انجام شده 37 امتیاز و در لیگ قهرمانان اسیا از سه مسابقه سخت وطاقت فرسا 7 امتیاز بوده است .

سپاهان دوست داشتنی ، لیگ یازدهم را با زوج مدیران ورزشی خود (علیرضا رحیمی ، رسول خوروش )بسیار حرفه ای استارت زدند . اینان در میتینگ ها و کنفرانسهای متعدد به وضوح اعلام نمودند ، دست همه کسانی که تحت عناوین مختلفی اعم از حامی ویا منتقد برای سپاهان قلم سرایی می کنند را می فشاریم .

 سپاهان دوست داشتنی لیگ یازدهم ، تحت هیچ شرایطی اصل نظم وانضباط را زیر رادیکال باج خواهی و بی نظمی  نبرد . بی انضباطی عماد محمد رضا در لیگ قهرمانان اسیا نمونه ای بر این مدعابود ، بازیکنی که خود جوشانه در میان بهت وحیرت دیگر بازیکنان تیم، وقتی نام خود را در ترکیب اولیه ندید ، برای سرمربی تیم خط ونشان کشید تا بدین طریق موقعیت "شگرف "خود را به مسلخ بکشاند !

هرچند سپاهان دوست داشتنی در بعضی اوقات مورد کج خلقی و بدسلیقگی بعضی از متولیان امر قرار گرفت ، لیکن این سپاهان می تواند افق های دور دست را در پهناورترین قاره دنیا نشانه بگیرد و الگویی مناسب برای دیگر تیمها باشد . 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 15:20 :: توسط : عشق سپاهان

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش امدید من طرفدارو یکی از وبلاگ نویسان سپاهان بهترین تیم ایران هستم درود بر سپاهان
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 15506
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


This is a nifty little script that allows you to put any content you want within a scrollable mini "window". This will allow you to save valuable screen space while making your page more "interactive".

This script uses two different techniques, one for Internet Explorer and one for Netscape, to create the scrollable window.

IE 4+ users will be able to use scrollbars to scroll the window, while Netscape users will have to use the "up" and "down" buttons instead (since Netscape does not support the adding of scrollbars to the "window" contents).

Up | Down | Top | Bottom

<-PollName->

<-PollItems->